Általános Szerződési Feltételek
Módosítva: 2023.10.01.
Tartalom
A weboldal üzemeltetője, szolgáltatója A weboldal üzemeltetője, Szolgáltatója: ILP Shop Kft. A szolgáltató székhelye: 1027 Budapest, Bem József utca 6. Fsz. 3. ajtó A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: hello@ilovepolo.hu A szolgáltató adószáma: 14328392-2-41 Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Tatabányai Törvényszék Cégbírósága Tárhelyszolgáltató adatai: Név: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft. A webshop egy piactér, azaz több szolgáltatónál tud vásárolni a látogató. Az I Love Póló több fizikai üzlettel (partnerrel) is rendelkezik, így a vásárló szállítási megyéje határozza meg, hogy melyik partnerünk szolgálja ki a vásárlót. Partnereink és a megyék, amiket kiszolgálnak
A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket és fizetési feltételeket, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit. Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A vásárlónak lehetősége van egyedi pólót rendelni az áruház online póló szerkesztőjének a segítségével. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Tervezés” gomb megnyomásával lehet egyedivé alakítani. A tervezés után a terméket a “Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A weboldalon, prospektusokban, szórólapokon, katalógusokban, hirdetésekben szereplő adatok, meghatározások, írásos és elektronikus ábrázolások pusztán információ jellegűek, ezért a színt, súlyt, elhelyezést és a termék más hasonló paraméterét érintő adatok eltérhetnek az ezekben megadottaktól. Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, valamint teljesítésre a szolgáltatás. Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét. Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre (OTP Simple Pay) és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Kiszállítási idő: Maximum 10 nap, de jellemzően 5 munkanap alatt megérkeznek a termékek. Amennyiben a megrendelt termék a szerződéskötéstől számított 2 héten belül nem kerülne kiszállításra, az eladó a határidő lejártáig írásban értesíti az ügyfelet. Ebben az esetben az ügyfélnek jogában áll elállni a szerződéstől, amit részünkre szintén írásban kell közölnie.
Az átvétel helyszínei: – 2800 Tatabánya, Ifjúság utca 47/2. Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Ha minőségbeli problémát tapasztalt, rossz méretet választott, vagy érvényesíteni szeretné a 3 éves mintakopás garanciát, a pólót kicseréljük. A problémáról tájékoztassa a webshopot a rendeles@ilovepolo.hu email címen vagy a vásárlói fiókjában válassza a Reklamáció funkciót, így közvetlenül a gyártóval veheti fel a kapcsolatot. A csere igényét gyorsan megvizsgáljuk és rögzítjük. A csere GLS futárszolgálattal történik. A futár viszi az új terméket és ezzel egyidőben elviszi a cserélni kívánt terméket és visszaszállítja hozzánk. A futár érkezése előtt a vásárlónak be kell csomagolnia a terméket, ami a vásárló felelőssége. Amennyiben csomagolás hiányában nem tudja visszaszállítani a futár, a vásárlónak kell a továbbiakban gondoskodni arról, hogy a cserélni kívánt termék visszajusson az eladóhoz. A Méretcsere garancia szolgáltatási díja 2490 Ft, amit a vásárló fizet. Hibás teljesítés esetén (nem olyan terméket küldtünk, mint amit választott. Másik fazon, másik szín, rossz nyomat, anyaghibás termék) ingyenes a szállítás. Nem minősül hibás teljesítésnek a rossz méret rendelés, valamint azok a termékparaméterek, amiket a vásárló előre lát a webshopban a termék képen. Utóbbi eset például, hogy a fekete pólóra fekete nyomatot kérnek, így az kevésbé látszik. 3 éves mintakopás garancia Mintáinkat digitális nyomtatással készítjük a termékekre, így rendkívül tartósak. Termékeinkre 3 év mintakopás garanciát vállalunk, kivételt képeznek ez alól azok termékeink, amelynek leírásában külön feltüntjük a garancia időtartamát. A textil termékeket a mosási utasításnak megfelelően kell mosni a garancia érvényesítéséhez és kizárólag a minta éppségére érvényes. Amennyiben a termék anyagának sérülése miatt (kilyukadt, kiszakadt, elszakadt) sérül a minta, azt nem tudjuk nyomtatási hibának tekinteni. A garancia érvényesítéséhez a terméket vissza kell juttatni a gyártóhoz. A problémáról tájékoztassa a webshopot a rendeles@ilovepolo.hu email címen vagy a vásárlói fiókjában válassza a Reklamáció funkciót, így közvetlenül a gyártóval veheti fel a kapcsolatot. A gyártó saját döntése alapján kicserélheti a terméket, vagy javíthatja, újranyomtathatja az adott terméket. A méretcsere az egyedi gyártás magas költsége miatt pulóverekre, prémium kategóriában lévő termékekre nem érvényesek. Ezen termékek esetén a vásárlás véglegesítésével a vásárló nyilatkozik, hogy tanulmányozta a termékekhez kapcsolódó mérettáblázatokat, a megfelelő méretválasztás érdekében. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül annak. A megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz hozzáférhető. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! A webshopban lehetőség van teljesen egyedi nyomtatással terméket rendelni. Ebben az esetben a 14 napos elállási jog az egyedi termékre nem érvényes, tekintettel arra, hogy az egyedi termék a megrendelő utasítása vagy kifejezett kérése alapján készül. Erre a pontra az üzemeltető külön is felhívja a megrendelő figyelmét. A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték! Megrendelés módosítása, törlése A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a “Vevőszolgálat” vagy “Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor a következő címen: rendeles@ilovepolo.hu Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát az online békéltető honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr. Ehhez szükséges megadni a vitával érintett cég adatait és további néhány információt. Így például azt, hogy mi a kifogás a terméket vagy szolgáltatást illetően, mekkora összeget fizetett ki a fogyasztó. Továbbá bizonyítékokat is szükséges csatolni. (pl. banki kivonat, megrendelés visszaigazolása). A rendszer sokféle elektronikus formátumot (így például: szkennelt képek, egyéb dokumentumok) elfogad. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/ Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”). Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki. A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása. A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.A kérelemnek tartalmaznia kell
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről. Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást. A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Részleges érvénytelenség, magatartási kódex Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak. Az eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.
A weboldalon szereplő szövegek, pólóminták, képek, a pólókon szereplő szövegek az ILP Shop Kft. szellemi tulajdonát képezi, másolni engedély nélkül tilos! Engedély nélküli felhasználás esetén a jogosulatlan felhasználó naponta 5000 Ft+ÁFA felhasználási díj megfizetésére kötelezhető, amit a felhasználás megkezdtével elfogad. Az ILP Shop Kft. a jogtalan felhasználót először felszólítja a tevékenység megszüntetésére. Ha a felhasználó továbbra is használja a weboldal elemeit, a pólók szövegeit és mintáit, valamint a webshop képeit, abban az esetben a napi felhasználási díj visszamenőleg kiszámlázásra kerül. A weboldal Designer felhasználóira vonatkozó Általános Felhasználási Feltételek 1. A weboldalon lehetőség van Designer fiókot regisztrálni, ahol a felhasználó saját grafikai műveket tölthet fel, majd ezeket eladhatja az I Love Póló webshopban található termékeken. 2. A Designer felhasználó az eladások után jutalékot kap, amelynek kifizetését a Designer fiókban található szerződés szabályoz. Szerzői jogi nyilatkozat Ha egy Designer elkészít egy saját grafikát, az a saját szellemi tulajdona és szerzői jogok védik. Bárki lemásolja azt, vagy változtatás nélkül felhasználja, az jogsértést követ el. A Designer a felöltés során nyilatkozik arról, hogy a grafikai elemet ő alkotta, avagy rendelkezik a felhasználói jogokkal, megvásárolta azokat. A weboldal üzemeltetője kijelenti: Designer fiók törlése esetén Szerzői jog megsértése |